Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

«Είμαι ερωτευμένη με το… παιδί που δουλεύει στο συνεργείο του άνδρα μου…»ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

«Με λένε Πόπη , είμαι 37 χρονών και μένω στην Καρδίτσα.
Εγώ δεν είμαι από Καρδίτσα, είμαι από Θεσσαλονίκη.



Εγώ δεν ήθελα να πάω στην Καρδίτσα. Ο άντρας μου με έφερε στην Καρδίτσα. Παντρεύτηκα πολύ μικρή. Το πρόβλημα μου είναι ότι αγαπάω τον άντρα μου. Έχουμε και ένα παιδάκι. Ο άντρας μου λείπει συνέχεια στην δουλειά, δουλεύει πάρα πολλές ώρες, έχει συνεργείο αυτοκινήτων και επειδή λείπει πάρα πολλές ώρες ,εγώ πολλές φορές του πηγαίνω φαγητό τα μεσημέρια. Ο άντρας μου πρόσφατα προσέλαβε στην δουλειά του ένα παιδί 27 χρονών τον Τίμο. Για να μην στα πολυλογώ εγώ τον ερωτεύτηκα τον Τίμο και τα φτιάξαμε. Είναι νέος, ωραίος, γυμνασμένος, αισιόδοξος για την ζωή, θέλει να δημιουργήσει πράγματα θέλει να κάνει δικό του συνεργείο αυτοκινήτων. Έχει και μια μηχανή, με παίρνει και πάμε βόλτα τα βράδια όταν ο άντρας μου κοιμάται. Αλλά εγώ θέλω να το πω. Δεν έκανα σεξ μαζί του αμέσως περίμενα έναν μήνα. Τώρα είμαστε μαζί περίπου 2 χρόνια κρυφά από τον άντρα μου. Ο άντρας μου δεν έχει καταλάβει κάτι, τον Τίμο τον βλέπει σαν γιό του. Ντρέπομαι πάρα πολύ. αισθάνομαι φρικτά για αυτό που κάνω. Αισθάνομαι απογοητευμένη και εγκλωβισμένη. Δεν ξέρω αν πρέπει να χωρίσω. Έχω και ένα παιδί όπως σου είπα. Τίμος μου λέει. να πάμε Θεσσαλονίκη να μείνουμε, γιατί ξέρει ότι μ’ αρέσει. Ο άντρας ποτέ δεν μου το είπε αυτό, γιατί θέλει την Καρδίτσα και μόνο την Καρδίτσα. Κάθε μέρα κλαίω και υποφέρω. Αισθάνομαι ότι πρέπει να χωρίσω με τον άντρα μου και να μείνω με τον Τίμο. Έχω και ένα παιδί. Τι θα πει η γειτονιά. τι θα πει ο κόσμος. Από την άλλη ανησυχώ κιόλας μήπως κάνω ένα μεγάλο λάθος και το πληρώνω για όλη μου την ζωή.


Καλή μου Πόπη τι να σου πω. Η περίπτωση σου είναι από τις πιο δύσκολες και επικίνδυνες που μπορεί να υπάρξουν μέσα σε ζευγάρια. Στην κυριολεξία, καθημερινά πατάς σε τεντωμένο σκοινί και αργά ή γρήγορα θα πέσεις στο κενό χωρίς δίχτυ ασφαλείας. Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα σου είναι τόσο πολύ, ο έρωτας σου με τον Τίμο. Σε αυτόν έχεις εναποθέσει όλη σου την απογοήτευση ,την θλίψη, τα όνειρα σου, τις ελπίδες σου για την ζωή και την επιστροφή σου στην αγαπημένη σου Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρεις παντρεύτηκες πολύ μικρή και ακολούθησες τον άντρα σου στην Καρδίτσα χωρίς να το θέλεις. Αφού δεν αγάπησες αυτήν την πόλη από την αρχή, ούτε και αυτή σε αγάπησε και υποθέτω ότι ουσιαστικά δεν ενσωματώθηκες ποτέ στην κοινωνία αυτής της πόλης. Σίγουρα ο άντρας σου είναι εργασιομανής. Ένας άξιος σύζυγος και καλός πατέρας που φροντίζει την οικογένεια του. Όμως όταν ένας άνθρωπος δουλεύει τόσο πολύ και το μόνο ενδιαφέρον που έχει είναι η δουλειά του, κάπου πάσχει η σχέση του και φυσικά χαλάει η ισορροπία στην οικογένεια. Έχει και αυτός τις ευθύνες του γιατί δεν μπορεί να αφήνει συνέχεια μια νέα γυναίκα μόνη και κλεισμένη στο σπίτι και σε ξένη πόλη μάλιστα. Από την άλλη βέβαια ,κάποιοι θα πουν τι γαϊδούρα και αχάριστη γυναίκα, τώρα την εποχή της κρίσης δουλεύει ο άλλος και της τα ακουμπάει και αυτή τον απατάει, και με τον υπάλληλο του μάλιστα; Και εδώ θέλω να το ψάξεις σοβαρά το θέμα. Συνήθως το όνειρο κάθε υπαλλήλου που τον έχει το αφεντικό σήκω- σήκω κάτσε- κάτσε είναι να του πάρει ότι πολυτιμότερο έχει’ την γυναίκα του. Και έτσι υποσυνείδητα, να τον <<εκδικηθεί>> για την καταπίεση. Ο Τίμος δεν χρειάστηκε να προσπαθήσει για αυτό. Εσύ έπεσες μόνη σου. Χωρίς να θέλω να είμαι πολύ αυστηρή μαζί σου θα σου πω ότι ο Τίμος δεν έπρεπε να το κάνει αυτό στο αφεντικό του. Είναι μια πράξη που δεν συγχωρείται εύκολα σε καμία κοινωνία. Πώς να στο εξηγήσω ,είναι κάπως σαν κλοπή. Δεν είναι ένας ξένος νεαρός που τον γνώρισες κάπου μακριά. Αυτό το παιδί μπήκε στο σπίτι σας, στην δουλειά σας, στο ψωμί σας. Ο άντρας σου ,του έδωσε όχι μόνο ψωμί να φάει αλλά του έμαθε και την τέχνη του. Τα θεωρείς λίγα όλα αυτά; Και ποιά θα είναι η θέση του, όταν μάθει για τις σχέση σας; Αν αντέξει το εγκεφαλικό , τα πράγματα θα είναι εξαιρετικά επικίνδυνα για σας. Και ας πούμε ότι παίρνεις το παιδί και τον Τίμο και πάτε Θεσσαλονίκη, Είσαι έτοιμη να κάνεις μια νέα αρχή φτωχική φυσικά στην αρχή έτσι καλομαθημένη που είσαι και με το βάρος ενός παιδιού που πιθανότατα ο πατέρας του στην αρχή να μην σας δίνει μία; Ή πιστεύεις ότι ο άντρας σου αν τον εγκαταλείψεις δεν θα έχει παντρευτεί σε 2 χρόνια; Είσαι σίγουρη για τα αισθήματα του Τίμου, για το αν θέλει γάμο ή απλά ελεύθερη σχέση με σενα; Γιατί όλα αυτά με τις μηχανές και τα υπόλοιπα, μου δείχνουν έναν τύπο μάλλον φευγάτο. Και όσο για το τι θα πει η γειτονιά και ο κόσμος, να είσαι σίγουρη ότι ήδη σου έχουν κρεμάσει κουδούνια από τα Μετέωρα μέχρι την Καλαμπάκα. Όσο όμως παραμένεις παντρεμένη δεν τα βγάζουν παραέξω. Αν όμως χωρίσεις τότε να είσαι σίγουρη ότι θα σε κάνουν κομματάκια. Να είσαι πολύ προσεκτική

























Πηγή
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Αναρτήσεις άλλων ή αναδημοσιεύσεις ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το ZooMBloG. Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το δικό σας σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση.
Ευχαριστούμε Πολύ!!!

Related Posts with Thumbnails