Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

"Βάφτηκα με το αίμα του αδελφού μου για να φαίνομαι νεκρός"

Ανατριχιαστική είναι η περιγραφή του 11χρονου Αλί Ελ Σαγιεντ, που είδε την οικογένεια του να ξεκληρίζεται
μπροστά στα μάτια του και αναγκάστηκε να το παίξει νεκρός, για να ζήσει κατά την διάρκεια σφαγής από τον στρατό στην πόλη Χούλα.

«Μπήκαν μέσα και η μάμα μου άρχισε να ιδρώνει. Πήραν τον μπαμπά μου και τους φώναζε «Που τον πάτε;». Μετά άρχισαν να πυροβολούν όποιον έβλεπαν. Πυροβόλησαν εμένα, αλλά αστόχησαν. Πυροβόλησαν και σκότωσαν τα τέσσερα αδέρφια μου», λέει ο 11χρονος που ακόμα, όπως είναι λογικό, δεν έχει ξεπεράσει το σοκ.

«Πήρα αίμα από τον αδερφό μου και το έβαλα στα ρούχα μου για να φαίνομαι και εγώ νεκρός. Έτρεμε το σώμα μου», θυμάται. «Μετά πήραν την μαμά μου μέσα στο δωμάτιο και την πυροβόλησαν 5 φορές στο κεφάλι»…

Η ιστορία του Aλί που έμεινε μέσα σε μια μέρα μόνος και ορφανός είναι συγκλονιστική. Δυστυχώς όμως υπάρχουν πολλές ακόμα παρόμοιες περιπτώσεις, αφού σύμφωνα με τους ακτιβιστές μόνο στο χωριό Χούλα, που βρέθηκε και ο 11χρονος, σκοτώθηκαν από τους βομβαρδισμούς και την σφαγή πάνω από 100 άτομα.

Δείτε το συγκλονιστικό βίντεο








Πηγή
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Αναρτήσεις άλλων ή αναδημοσιεύσεις ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το ZooMBloG. Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το δικό σας σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση.
Ευχαριστούμε Πολύ!!!

Related Posts with Thumbnails