Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Ανέκδοτο: Η ισχυρότερη χώρα στον κόσμο


Και με τις... ευλογίες του Ύψιστου

Πάει ο Ομπάμα μπροστά στο θρόνο του Ύψιστου και του λέει:
- Oh my God, πες μου, πότε η Αμερική θα γίνει η ισχυρότερη χώρα και δε θα συναντά πουθενά αντίσταση;
- Σε 100 χρόνια", απαντά ο Θεός.
Αρχίζει τα κλάματα ο Ομπάμα.
- Γιατί κλαις παιδί μου; ρωτάει ο Θεός.
- Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει!

Πάει ο Πούτιν στο Θεό και τον ρωτάει:
- Κύριε, πότε η Ρωσία θα γίνει η ισχυρότερη χώρα του κόσμου;
- Σε... 200 χρόνια, απαντά ο Θεός.
Αρχίζει και αυτός τα κλάματα.
- Γιατί κλαις παιδί μου;, ρωτάει ο Θεός.
- Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει!

Πάει και ο Παπανδρέου, γονατίζει και ρωτάει το Θεό:
- Θεέ μου, να σε ρωτήσω κάτι και εγώ. Πότε θα γίνει η Ελλάδα η ισχυρότερη χώρα του κόσμου;
Αρχίζει τα κλάματα ο Θεός.
- Μα, Ύψιστε, γιατί κλαίτε;
- Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει και εγώ!




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Αναρτήσεις άλλων ή αναδημοσιεύσεις ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το ZooMBloG. Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το δικό σας σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση.
Ευχαριστούμε Πολύ!!!

Related Posts with Thumbnails