Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Πώς θα σηκώσω κεφάλι;

Να συστηθώ: Είμαι η Άννα, πρώην έμπορος και τώρα δυστυχισμένη και άνεργη.
Με ανάγκασαν και έκλεισα το μαγαζάκι μου. Ένα μαγαζάκι 50 τετραγωνικά, που εκεί μέσα έβαλα τα χρήματά μου, τα όνειρά μου, τις ελπίδες μου, την ψυχή μου και το εγώ μου.

Και πώς να κρατήσεις μαγαζί όταν ΟΑΕΕ, ΔΕΗ ΟΤΕ, ενοίκια... (είναι μακρύς ο κατάλογος) σου πίνουνε το αίμα;

Με το κλείσιμο ακολούθησαν τα χρέη και μετά δικαστήρια, πολλά δικαστήρια, και προβλήματα στην οικογένεια, πολλά προβλήματα…

Κι εγώ άφραγκη και μόνη με δύο παιδιά ...στον ωκεανό.

Είμαι 30. Έχω μέλλον; Εδώ στη μικρή πόλη που ζω οι μισοί είναι άνεργοι. Πώς θα σηκώσω κεφάλι;

anna-anna























Πηγή
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Αναρτήσεις άλλων ή αναδημοσιεύσεις ή σχόλια που δημοσιεύονται σ'αυτό το ιστολόγιο, εκφράζουν αυτούς που τα υπογράφουν και όχι απαραίτητα το ZooMBloG. Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like και κοινοποιήστε το στους φίλους σας!


2 Σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΜΠΟΥΧΕΣΑΣ !!! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΜΕΤΑΠΡΑΤΤΗΣ ΧΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ???

Μετά τις εξελίξεις των τελευταίων εβδομάδων, νομίζω ότι πρέπει να αναθεωρήσουμε τη στάση μας. Ο Καραμανλής δεν χρειάζεται να πει τίποτα παραπάνω.
Τα λένε όλα γι' αυτόν οι άνθρωποι του, εκείνοι που αυτός επέλεξε για να μας κυβερνήσουν. Από που να ξεκινήσει κανείς; Από το ανέκδοτο «Μιχάλης Λιάπης» που έκλεβε μέχρι και ρεύμα για να γλιτώσει 250 ευρώ τον χρόνο; Από την ‘’καντίνα’’ του Μαγκήνα, από τον Άγγελο Φιλιππίδη που το 2009, τη χρονιά της χρεοκοπίας, δάνειζε αβέρτα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στον Κοντομηνά και τον Λαυρεντιάδη από το ταμείο κρατικής τράπεζας; Από τον Πάκη των εκατοντάδων χιλιάδων παραθυρικών προσλήψεων, από τον Στυλιανίδη τον ‘’ευεργέτη’’ των ΜΚΟ βορείου Ελλάδας, από τον ‘’νόμιμο αλλά και μη ηθικό καθεστώς του Βουλγαράκη, από την οικιστική αποκατάσταση του Ρουσόπουλου, από τον Σουφλιά των ευεργέτη των νταβατζήδων, ή, από τον Χατζηγάκη τον ‘’ευεργέτη’’ των τσιφλικάδων του ..χωριού του????

Από τον Γιάννη Τραγάκη που ομολόγησε ότι η Νέα Δημοκρατία ήξερε από το 2005 τα πάντα για το σκάνδαλο Τσοχατζόπουλου και δεν έκανε τίποτα; Από τον Πάνο Καμμένο που από υπουργός Ναυτιλίας του Καραμανλή εξελίχθηκε σε Εθνάρχη των Ψεκασμένων;
Σε ανθρώπινο επίπεδο πλέον τον καταλαβαίνω. Τι να βγει πει; Κι εγώ στη θέση του μπορεί να ντρεπόμουν και να κρυβόμουν.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ?????
Μήπως φταίει ο Καραμανλής που τον κάναμε πρωθυπουργό?
Μήπως φταίει ο Καραμανλής που μας χρεοκόπησε?
Μήπως φταίει ο Καραμανλής που ''ΚΑΛΥΨΕ"" όλους τους κλέφτες και τους λωποδύτες που είχε επιλέξει ως συνεργάτες?
Μήπως φταίει ο Καραμανλής που ποτέ δεν δούλεψε?
Μήπως φταίνε οι Καραμανλήδες και οι Μητσοτάκηδες που ''ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΧΟΥΝ'' ???
Φίλοι μου, οι άνθρωποι δεν ευθύνονται σε τίποτε.
ΕΜΕΙΣ !!!! τους φέραμε να μας κυβερνήσουν, ενώ γνωρίζαμε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!! ποιοι ήταν και τι είχαν προσφέρει στην Ελλάδα.
Γιατί φταίει ο σύζυγος της Dr. Νατάσα, που αυτή είναι τόσο έξυπνη και ''πιάνει πουλιά '' στον αέρα?
Ο Κλέφτης φταίει, ή, ο ιδιοκτήτης που τον έμπασε στο σπίτι του?
Ο μεταπράτης χώματος φταίει που τον κάνατε πρωθυπουργό?
Ο μεταπράτης χώματος φταίει που μετρούσε τα φορτηγά με το χώμα από τα δημόσια έργα των εργολάβων του μπάρμπα του, και το ..μεταπωλούσε στα τσιμεντάδικα τρείς φορές πάνω την τιμή και η μεταφορά ήταν των εργολάβων????
Το ψάρι (και ο ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟΣ) βρωμά από το κεφάλι.
Αυτή είναι η δεξιά που κυβερνά την Ελλάδα, από τότε που διώξαμε τους Τούρκους και στη θέση τους ήλθαν οι κοτζαμπάσηδες.
Μια ζωή κυβερνά η δεξιά και μια ζωή ΧΡΕΟΚΟΠΟΥΜΕ !!!
Τι θέλετε εσείς σήμερα?
Να αφήναμε τον ‘’κάθε’’ Ανδρέα και τον ‘’κάθε’’ Γιώργο, να διακόψουν τη ροή ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ και να τα δώσουν στον λαό???
Ψήφο, λοιπόν όλοι στον κωστάκη να μας ‘’πηδάει’’ έστω κι αν δεν μπορεί. Τουλάχιστον να μας πηδάνε οι φίλοι του , και αυτός ..ας βλέπει!
Κάτι είναι και αυτό. Τι διάολο ‘’ εθνικόφρονες’’ ..είμαστε??

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το δικό σας σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση.
Ευχαριστούμε Πολύ!!!

Related Posts with Thumbnails